...What? Oh!
...What? Oh!

itwerkonyourgrave:

i wonder if the police has a special handcuff for the hand that masturbates

I’m kinda nervous for tomorrow :x I’m (hopefully) getting an IUD inserted, and then I’m heading up the mountain to chill drink and hike with my boyfriend..I really hope I won’t be all crampy up there though.

2007excalibur2007:

scooblee:

chaofanatic:

brook:

halcy:

uh oh [x]

it’s time

Oh god dammit.

Not quite sure I’m following what’s going on, so tell me, what’s so bad about this?

sirpastydick:

idk about u but im feeling 22
pounds overweight

Haha. One half of my followers are posting things about TJ lane, escaping like “Oh that TJ..pshhhh! That fucking coot, doing all these antics pshhh. omg” and the other half are posting things like “WARNING! Don’t open your doors! 2 prisoners are on the loose! Spread this warning out! stay safe”

mrtechnicalmtd:

wrath-naturalselection:

Credit to Dylan.Bennet.Klebold on Instagram I CANT BREATHE WHAT DID YOU DO

this is beautiful christ 

mrtechnicalmtd:

wrath-naturalselection:

Credit to Dylan.Bennet.Klebold on Instagram I CANT BREATHE WHAT DID YOU DO

this is beautiful christ 

I’m so happy to be going back up to the mountains this weekend ^.^ My boyfriend has been going to his cabin every weekend for the past three weeks to relax and unwind a bit, and my parents are letting me go again, this time! Last weekend I couldn’t go and I was kinda bummed because I ended up only seeing him for 1 day out of 13 days :/ I had fun wiff my friends though..but still, I miss my boo, u know? I think I’m gonna jump off the waterfall this time :3

gnarly:

When you’re sitting on the toilet and realize you forgot your phone

image